sobota, 1 marca 2014

Początek

Czas zacząć!

Przede wszystkim chciałem powitać wszystkich na moim blogu. Założyłem go, żeby nikomu nie śmiecić tablicy i przestać wpieniać otoczenie powiadomieniami o swoich postach na twarzoksiążce.

Tytułem przedstawienia się: nazywam się Andrzej, mam 20 lat i studiuję prawo. Jestem pasjonatem historii, głównie okresu II Wojny Światowej, chociaż zajmuję się czasem także Wielką Wojną. Działam aktywnie jako rekonstruktor w stowarzyszeniach historycznych, lubię pisać teksty na różne tematy.

O czym będzie? Chciałbym poruszać to, co najbardziej interesuje mnie, a być może zainteresuje Was - teksty dotyczące II Wojny Światowej, rekonstrukcji historycznej oraz moich przemyśleń, co do pewnych spraw, związanych oczywiście z historią. Czasami poruszę jakiś inny temat, ale będzie to raczej krótka dygresja.

Czujcie się zatem jak u siebie, czytajcie, komentujcie, udostępniajcie (jeśli się spodoba).

1 komentarz:

  1. Ło matko bosko! M. ma bloga! Ale w sumie zapowiada się dobrze, nie spie*dol tego! ;)

    OdpowiedzUsuń